épüljológia

ép: eredeti állapotában lévő, sértetlen szeret: szeretetet érez valaki iránt őszinte: aki érzéseit, gondolatait nyíltan, kertelés nélkül és híven közli másokkal.

muzykológia

kommentológia

  • t.: igen, ezek már rejtő jenői magasságok.. (2008.12.16. 08:54)
  • t: olyan kurva áthallásos, pedig isten látja lelkem, nem direkt. (2008.12.03. 17:01)
  • t: elírtam. remélem most már lassan visszafordul a sírjában. bocs, sándor. (2008.12.02. 21:17)
  • t: hja, nem mondani kell, hanem csinálni (kéne). (2008.11.20. 12:44)
  • t: a hibát ma kijavítom. (2008.10.20. 09:31) feldmár andrás: szabadság, szerelem. ibs 2008.10.13.

2008.12.05. 10:01 - t.

 

Vallomással tartozom önöknek: valójában tisztes polgári nevem Taknyos Tihamér, és disznóbőrcserzőként tevékenykedem főállásban. Minden másnap szendvicsembernek öltözve ószeresbolt-reklám vagyok a Kőbányai úton, és nagyon szeretem a pacalperkeltet. Kérem bocsássanak meg, hogy félrevezettem Önöket, higgyék el, csak a jószándék fényes csillaga vezetett utamon, melyen mégis megblotlottam. Ma találkoztam a Mikulással, és annyira meghatott, amikor azt mondta: javuljak meg, hogy a kínált, opcionálisan választható szaloncukrot vagy mandarint nem fogadtam el, sőt, erre a coming outra szántam el magam. Minden rám dobott követ, kenyérhajat vagy sárköteget méltósággal és emelt fővel fogok viselni, bárki is vesse rám az elsőt. Ígérem, megjavulok, többé nem adom ki magam másnak, mint aki vagyok, sőt, inkább büszkén vállalni fogom önnön valómat. Nem kérem, hogy értsenek meg, sőt, semmit nem kérek, csak azt, hogy ha követ dobnak, nagy legyen, ha kenyérhajat, az legalább 4 hónapos és lehetőség szerint penészes, ha pedig sárköteget, keveredjen bele egy kis turha is. Mindenkinek hálásan köszönöm, hogy eddig nem végzett velem különös kegyetlenséggel, Önöket szolgálni fogom halálom napjáig, vagy az Önök halálának napjáig. Megpróbálkozom tiszta lappal kezdeni az életemet, és ebben számítok együttműködésükre. Köszönöm szépen, a mielőbbi viszontlátásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://epulj.blog.hu/api/trackback/id/tr74805462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása