épüljológia

ép: eredeti állapotában lévő, sértetlen szeret: szeretetet érez valaki iránt őszinte: aki érzéseit, gondolatait nyíltan, kertelés nélkül és híven közli másokkal.

muzykológia

kommentológia

  • t.: igen, ezek már rejtő jenői magasságok.. (2008.12.16. 08:54)
  • t: olyan kurva áthallásos, pedig isten látja lelkem, nem direkt. (2008.12.03. 17:01)
  • t: elírtam. remélem most már lassan visszafordul a sírjában. bocs, sándor. (2008.12.02. 21:17)
  • t: hja, nem mondani kell, hanem csinálni (kéne). (2008.11.20. 12:44)
  • t: a hibát ma kijavítom. (2008.10.20. 09:31) feldmár andrás: szabadság, szerelem. ibs 2008.10.13.

2008.11.15. 19:02 - t.

néha annyira egyedül érzem magam, itt, az emberek között, annyira magányosnak, elveszettnek, különállónak, egy darabnak, nagynak, de túl kicsinek, ufónak, visszafejlődöttnek, elszorítottnak, elszigeteltnek, gyengének, hogy minden elől elzár. mi ennek az oka? mit keresek itt? és miért nem megyek el ha nem jó? miért nem lépek egyről a kettőre?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(hja, ha valaki tudja a választ, mondhatja)

A bejegyzés trackback címe:

https://epulj.blog.hu/api/trackback/id/tr26770761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Urbán Gergely 2008.11.17. 16:42:29

...hogy mit keresel itt ? Majd meglátod. Miért nem mész el ?
Mert még nem mehetsz. Ugyanis még sok a dolgod. Ez van. Mindennek meg van az ideje, ha hiszed, ha nem. Az ún. szabad akarat és az "elmenetel" idejének szabad megválasztása csöppet túlértékelt és túlreagált. Várakozás. Várni kell, méghozzá jó minöségben. Gondolom Én... De lehet hogy elment az eszem. Mindenesetre a Várakozás gondolata megnyugtató. Magány az emberek között erre tökéletes alkalom. Pont.

b 2008.11.17. 21:17:38

most tán gonosznak gondolsz, de ígyen, felvállalva magam azt mondom néked, hagyd már abba az önsajnálatot. talán azt gondolod, nem igazság, hogy ezt én mondom, pedig ezt most én mondom, és még csak nem is azért, mert rosszat akarnék. te nem vagy egy szuicid jellem, csak olyan mélabús. tehát magam is a várakozás jó minőségére hívnám fel a figyelmet, akár az előttem szóló.
amúgymeg, mindenki érzi így magát olykor, nem nagy ügy ez. hidd el.

perro lulú 2008.11.18. 17:04:24

epulet hajdanan szlovakia teruletebe hajlo megavizero-munkasokat foglalkoztato szappanoperadobalas. jeg hatan is gyorsan no a szor, ennek semmi koze a tyukok hetkoznapi semmittevesehez, de legalabb zahonyba megyek, oda, hol irni sem kell, olvasni meg plane. peldaerteku hegedumuveszeti kiallitasok darabolnak mualkotas-elemzo hetkoznapi embergyermekeket.

Emekki? 2008.11.18. 17:41:28

Ne gondold, hogy az élet olyan, amilyennek képzeled. A saját útján jár. Te meg a magadén. És ezek nem azonosak. Bizony... Nem mintha boldog akartam volna lenni, nem. Pusztán menekülni akartam... menekülni, igen: menekülni. Csak később jöttem rá, minek kell a kiindulópontnak lennie: a vágyaknak. Az ember azt hinné, más az, ami megmenti: a kötelesség, a tisztesség, az, hogy jó legyen. Nem. A vágyak mentik meg az embert. Ez az egyetlen, ami valódi. Velük megmenekülsz. Csakhogy későn jöttem rá. Ha időt adsz az életnek, könyörtelen, különös fordulatokat vesz: és egy szép napon azt látod, hogy már csak úgy lehetnek vágyaid, ha bajt okozol velük magadnak. Ekkor minden felborul, nincs mód a menekülésre, minél jobban kapálózol, annál jobban belegabalyodsz a hálóba, minél inkább lázadsz, annál jobban sérülsz. És nincs menekvés. Túl későn kezdtem vágyakozni. Minden erőmmel. Annyi bajt hoztam magamra, hogy el sem bírod képzelni.
Alessandro Baricco

t. 2008.11.19. 23:14:38

a pátosz teszi. pedig nem szándékszom (nagyobb) kárt tenni magamban, az elmenni itt szó szerint értendő, elmenni egy helyről, ahol nem esetleg nem érzem jól magam, és meggyőződtem róla, hogy amit tudtam, megtettem. ilyenről már hallott a világ, ugyi.
várni, jó minőségben. várni jó minőségben nem lehet rossz. várni rossz minőségben, az rossz.
ez itt az én kis panaszládám, és ősrégi közhely, hogy a rosszat mi, mindannyian azonnal észrevesszük, bármekkora is, a jót pedig alig-alig, bármekkora is.
lassan minden rendbe jön.

perro lulú · http://www.fuzioradio.hu/index.php?Id=381 2008.11.20. 12:18:03

épülj le.
"őszinte: aki érzéseit, gondolatait nyíltan, kertelés nélkül és híven közli másokkal." - abszurdum. aki azt mondja, oszinte, az hazudik.

t · http://epulj.blog.hu 2008.11.20. 12:44:45

hja, nem mondani kell, hanem csinálni (kéne).
süti beállítások módosítása